onsdag den 29. februar 2012

Quasi Teater 5 års jubilæum!

Stort tillykke med jubilæet!

Jeg havde igår glæden af at deltage i Quasi Teaters 5 års jubilæum. Quasi Teater består af instruktør Marie Kilsgaard Møller og producer Agnete Krabbe, deres speciale er vedrørende, debatskabende og politisk teater for børn. Og mestrer denne genre, og det er mindst lige så vedrørende for voksne!
Quasi Teater fejrede jubilæet med at fremvise tre af deres pt. turnerende forestillinger helt kvit og frit for alle interesserede!

Dukketeatermusicalen "Enten Eller" med Astrid Kjær Jensen og Camilla Bang fra 2011. Astrid styrer overbevisende alle dukkenes liv og sjæl mens Camilla fremfører lækker og eksperimenterene musik. En skøn forestilling både for de visuelle og de audiotive!



Depressionsmonologen Naiv Super af Erlend Loe fremført af Knut Steen.
Den er både super skøn og super naiv! Og meget vedrørende, et stykke vi nok alle kan leve os ind i!


Og til sidst den gøglede teaterkoncert "Den Danske Sang" fra 2009, som i korte træk handler om nationalisme og danskhed og sætter spørgsmålstegn herved. Jeg har set denne forestilling mange gange og morer mig hver eneste gang over de underskønne sexede damers fortolkning af den danske sangskat.
Medvirkende er Marie Nyborg Jørgensen, Olivia Franciska Fevel Borgels og Camilla Bang.



Jeg har som kostumedesigner været tilknyttet Quasi Teater i 4½ år og har designet kostumerne til 4 af deres i alt 5 forestillinger. Meet Meat 2007, Anarkistika 2008, Den Danske Sang 2009, Naiv Super 2011, Enten Eller 2011.

Se og book forestillingerne på Festival 2012 i Ringsted til april.
Glæd jer allerede nu til mange flere forestillinger af Quasi Teater! -Det gør jeg! ;-) Der arbejdes allerede på nye forestillinger.


De viste fotos i indlægget er alle taget af Rasmus Arentsen, men jeg har billedbehandlet Enten Eller og Den Danske Sang til dette indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar